מאגר אירועי הוראה
במאגר זה ניתן לבחור אירוע הוראה על פי נושא מתמטי, כיתה, מספר יחידות לימוד וסוג האירוע.

{{pluginSettings.generalSettings.writing.no_results}}
of {{actionSettings.pagesCount}}

סוגי האירועים
“סוג האירוע” מתייחס לאופי האמירה של התלמיד/ה באירוע.
- שגיאה– כאשר אמירה (שאלה, תשובה, פתרון) של תלמיד מבטאת חשיבה מתמטית שגויה.
- גישוש– כאשר תלמיד מעלה רעיון ראשוני לפתרון בעיה בסיטואציה מתמטית חדשה.
- ניסיון להבין– כאשר תלמיד שואל שאלה שמבקשת הבהרה של מושג מתמטי, פתרון וכדומה.
- עמידה בפני שני טיעונים מתחרים– כאשר תלמיד עומד בפני שני טיעונים מתחרים, שנראים לו במבט ראשון כסותרים אחד את השני.
- הרחבה– כאשר תלמיד מגיב או שואל שאלה הקשורה לנושא הנלמד, אך חורגת מהמתמטיקה בה התכוון המורה לדון.
- פתרון מקורי– כאשר תלמיד מציע פתרון לא שגרתי.
סוגי אירוע: ‘שגיאה’, ‘הרחבה’ ו’ניסיון להבין’ לקוחים מתוך: Stockero & Van Zoest, 2013.
סוגי אירוע: ‘גישוש’ ו’פתרון מקורי’ לקוחים מתוך: Hayeen, 2020.
הקריטריון ‘עמידה בפני שני טיעונים מתחרים’ מתוך: Zaslavsky, 2005.